Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Επί - κοινωνία




Τολμώ ν' αμφισβητήσω το σύμπαν
κι αυτό αχάριστο δεν είναι
μου χαρίζει τα μυστικά του
σ' ανταπόδοση της τόλμης μου

Τίποτα δεν κρατώ για τον εαυτό μου
κι ότι έμαθα πρόθυμα το μοιράζομαι
μια και τίποτα δεν μου ανήκει
όπως και σε κανέναν

Μα δύσκολο είναι να επί- κοινωνήσει
κανείς στα βιώματα των άλλων
ειδικά όταν η διαθεσιμότητα
είναι μια πόρτα κλειστή

Αυτό που εδώ δηλώνεται
λειτουργεί αμφίδρομα
και για όλους ισχύει

Απόλυτα υπεύθυνος είμαι
γι' αυτά που λέω και γράφω
μα καθόλου υπεύθυνος δεν είμαι
γι' αυτά που εσύ καταλαβαίνεις αδερφέ μου

Ίσως κάποτε αυτά που έντεχνα κρύβονται
πίσω και ανάμεσα στις λέξεις
να φανερωθούν
από την κοινή προσπάθεια
να επικοινωνήσουμε επιτέλους
αποδίδοντας στις έννοιες το βάθος που τους αξίζει

Αλλά βασικό συστατικό της επιτυχίας
είναι πάντα η ειλικρίνεια
της αποδοχής της όποιας αμορφωσιάς μας
και πρώτα της δικής μου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα