Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Σουρεαλιστικό

Αρνητικές αποχρώσεις σε ανάποδη πόλωση
μου αναφέρονται σε στάση προσοχής
Έτσι μια ψυχεδελική ανάγκη
με σκούντησε να ενδώσω
Καθήμενος σε όρθια στάση
στο τρίγωνο γραφείο μου
παρακολουθούσα τις ανατροπές
να εξατμίζονται απ΄ το κεφάλι μου

Στον απέναντι καναπέ ένας λέων
σαλιαρίζει με πρόθεση να καταβροχθίσει
όλες τις ανατρεπτικές μου σκέψεις
Και θέλω τόσο πολύ να τις πετάξω
στο χαρτί να φυτρώσουν!

Ένα έμενε.. να το ταΐσω..
έκοψα τη γλώσσα μου σύριζα
και την έδωσα να τη φάει
τώρα έχω λίγο χρόνο για σπορά

Δεν θα ξαναμιλήσω μα δεν με νοιάζει
έχω μιλήσει πολύ
τώρα θα γράφω, μόνο θα γράφω..

Ο λαίμαργος λέων πήρε αυτό που ήθελε
και εξαφανίστηκε…
Τώρα κατάλαβα τι παίζει!!!

Βούτηξα την πένα στη ρίζα της κομμένης μου γλώσσας
και έγραφα ασταμάτητα με κόκκινο…!

Σαν τελειώσω θα βουτήξω
στο αποχετευτικό σύστημα του σύμπαντος
Με το λευκό λινό μου κουστούμι
στον ορίζοντα γεγονότων
μιας μαύρης τρύπας…!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα