Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Της Αγάπης νόμισμα

Μμμ, να δεις πως κινούνται οι θάλασσες!
Σαν την κίνηση στα χείλια σου
Μικρό καθρέφτισμα της ανάγκη σου
Βήμα στην άμμο που βουλιάζει
Μικρό μου αταίριαστο

Σε κίνα τα μικρά χολώνει ο θάνατος
Σ΄ αυτά που κοροϊδεύουν οι αισθήσεις
Στους κραδασμούς τους επίορκους
Στα γυμνά πόδια της ύπαρξής σου

Φλοίσβος γίνομαι κι αέρας μικρό μου
Ελάχιστος σαν κόκκος άμμου καρδιά μου
Κι αυτό που σε τρυπά ανέλπιστα
Στις φτέρνες σου, θεός θεού θεά μου

Να γίνω βράχος, κύμα, η αετός χαρά μου?
Να καμαρώνω από ψηλά, η από χάμου?
Να είμαι κάστρο ανίκητο μα θες καρδιά μου?
Η στου Ολύμπου τις κορφές αγία κυρά μου?

Ότι κι αν θες θα σου το δώσω άδολα
Έσκαψα της καρδιάς μου τα πετράλωνα
Και σαν ημίθεος θα λέω την αλήθεια
Σαν Ηρακλής θα βγω απ΄ τα παραμύθια

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα