Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Χορός

Βαρέθηκε η ψυχή μου τα ρηχά
τους έρωτες που σκύβουν το κεφάλι
τα χέρια που δεν σφίγγουν δυνατά
τα μάτια που δεν βλέπουν το φεγγάρι

Τέλειωσαν πια τα χρόνια της σιωπής
τα βράδια δεν παγώνει η καρδιά μου
στον ήλιο βγάζω τα κουρέλια της ντροπής
καίω τα χθες και τα γιατί μες τη φωτιά μου

Κοίτα είμαι εδώ ακόμα
πατώ γερά στο χώμα
με χέρια απλωμένα
χορεύω πια για μένα

Κοίτα πως κλαιν τα μάτια
τα σύνορα κομμάτια
βρήκα εγώ εμένα
κι έγινε ο κόσμος ένα

Έγινε απόψε η θλίψη μου χαρά
με μια κραυγή θα κόψω τα δεσμά μου
τ΄αστέρια θά΄ναι μάρτυρες κι αυτά
πως στο σκοτάδι ανοίγω τα φτερά μου

Δεν είναι η μοίρα που προδίδει τη ζωή
είναι τα μάτια που γελιούνται κάθε μέρα
δεν βλέπουν πέρα απ΄της ύλης τη μορφή
δεν μεταφράζουν την αλήθεια στον αέρα

Κοίτα είμαι εδώ ακόμα
πατώ γερά στο χώμα
με χέρια απλωμένα
χορεύω πια για μένα

Κοίτα πως κλαιν τα μάτια
τα σύνορα κομμάτια
βρήκα εγώ εμένα
κι έγινε ο κόσμος ένα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα